14 jan. 2011

När inte kameran är med!

Det är då jag ser det där som jag vill föreviga


 det är då det dyker upp


det är ögonblicket då droppen faller


det är då solen strålar genom blombladen


det är då vintern griper tag i mig


det är då vintern slingrar sig runt stenar


det är då de dyker upp


There will be times
when you will be in the fields
without a camera
And
you will see the most glorious sunset
or the most beautiful scene
that you have ever witnessed
Don't be bitter
because you can't record it
Sit down
drink it in
and enjoy it for what it is!
                                                 (citat)

Ibland är kameran med i alla fall!

10 kommentarer:

  1. Twoje zdjęcia powalają na kolana, nawet nie wiem co napisać, i które uznać za najciekawsze, to czyste dzieła sztuki.

    SvaraRadera
  2. Bedårande vackert!
    Håller med Chwile... dina bilder får oss att falla på knä... En finaste konst.
    Mvh Halina

    SvaraRadera
  3. Tack Halina! Jag gjorde en Googleöversättning och förstod ungefär! :-)
    Men tack för att du rättade till att "falla på knä" !! ha ha
    Lola

    SvaraRadera
  4. När ögonen och kameran är med blir det levande poesi!

    SvaraRadera
  5. fantastiskt. följer med på din resa genom färger och känslor.

    SvaraRadera
  6. Tack Jonah! Jag är glad över ressällskapet!
    Lola

    SvaraRadera
  7. Oerhört vackra bilder..favoriten blir prästkragarna, väldigt bra komp och snygg bakkgrund /Anna

    SvaraRadera
  8. Tack Anna!
    Dina ord värmer i den råkalla vintern!
    Lola

    SvaraRadera

Tack alla som följer min blogg eller bara kommer in en gång. Tack för kommentarer! De gläder mig mycket!!!

Vinter