5 dec. 2012

Frostblom på blad











.

4 kommentarer:

  1. Likte godt den grønne fargen mot frosten. Flott bilde.
    Kos deg masse med fotograferingen.
    Fra Hilda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Hilda!
      Jag önskar dig en fin
      fotodag!

      Radera
  2. Lola

    Så mycket fint du har härinne! Och inte bara naturbilder, utan även lussebullar och nu blev jag såååå sugen och inte kan jag lämna min plats där jag sitter just nu för att fixa någon (jobbar) Men jag måste baka ju :))

    Jätte, jättesköna bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va' roligt att du hittar lite godsaker
      för både öga och 'tand'!
      Hoppas du fått till lite gula bullar!
      En fin 2:a Advent önskar jag dig!
      //Lola

      Radera

Tack alla som följer min blogg eller bara kommer in en gång. Tack för kommentarer! De gläder mig mycket!!!

Vinter